Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

10.000 ψυχές


Ένα από τα βασικά μας προβλήματα που μας επηρεάζει στην καθημερινή μας ζωή είναι η αποκοπή μας από την φύση. Μου φαίνεται τελείως τρελό που χτίσαμε αυτές τις μεγαλουπόλεις με τα τεράστια κουτιά....πολιτισμό τον λένε, εξέλιξη το λένε, δεν ξέρω μπορεί και να είμαι τρελός........ 








Περπάτησα μια μέρα
στις κορφές του βουνού
πνιγμένος απ΄την μπόχα
του σύγχρονου πολιτισμού


Μια φωνή απ΄το υπέρ-πέραν
σπάει την σιωπή
ακούω έναν γέροντα να κλαίει
να μου λέει τα εξής:


Πάνε χιλιάδες τώρα χρόνια
που έχει κάποιος να φανεί
κάποιος να έρθει στην δροσιά μου
το ύψος μου μην φοβηθεί


Πάνε χιλιάδες τώρα χρόνια
που σας βλέπω σαν τρελούς
να φοβάστε τον αγέρα
να σκαρφίζεστε εχθρούς


10.000 όνειρα
10.000 ψυχές 
βρήκαν μπετό κ΄ατσάλι
και έχτισαν φωλιές

10.000 όνειρα
10.000 ψυχές
κρύφτηκαν αιώνια

και έγιναν σκιές


Ταράχτηκα στην σκέψη
της αόρατης φωνής
φοβήθηκα μην έρθει
αρρώστια πολιτισμική


Σαν τρελός τώρα φωνάζω
ποιος είσαι συ που μου μιλάς
ποιος είσαι εσύ που κατάμουτρα
αλήθειες τώρα μου πετάς


Βλέπω έναν πλάτανο να γέρνει
να μ΄ακουμπάει με τα κλαδιά
με μια φωνή που τώρα τρέμει
να μου μιλάει ψιθυριστά


Πάνε χιλιάδες τώρα χρόνια
που μια αρρώστια σας τυραννά
και κρυφτήκατε σαν πιόνια
σε κάτι άσχημα κουτιά

10.000 όνειρα
10.000 ψυχές
φοβήθηκαν να ζήσουν
έχτισαν φωλιές

10.000 όνειρα
10.000 ψυχές
κάποτε μου είπανε

να ζήσω σαν κ΄αυτές


Άκης κουστουλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου