Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Το Διαμάντι


Και όταν μου χτύπησε την πόρτα ο έρωτας, τον ένιωσα κάπως σαν διαμάντι κάτι σαν ένα πολύτιμο λίθο που ήθελα να κρατήσω για πάντα στην ζωή μου χωρίς να τον αφήσω να καταστρέψει όλο μου το είναι.Έτσι το ένιωσα έτσι μου βγήκε από την ψυχή μου στο χαρτί και μέχρι σήμερα το ζω χωρίς να με κάψει.....και φυσικά το όνομα αυτής Νατάσα.....




Dm
Στο ταξίδι της ζωής
C
μια φορά θα το δεις
A#                               Gm
Να σου γυαλίζει από μακριά
                             A
Να σου γελάει από κοντά


Στα χέρια σου μην τολμήσεις
Για πάντα να το κρατήσεις
Μακριά σου μην το αφήσεις
Θα χαθεί


Στην ομορφιά του δεν μπορείς
Ποτέ ν' αντισταθείς
Από την φυγή του δεν μπορείς
Ποτέ ν' αναστηθείς
A#                      F
Κράτησε το αγκαλιά
C                          Dm
Μα πρόσεχε την φλόγα
A#                         F
Ελεύθερο άστο να πετά
Gm                     A
Μα πρόσεχε την μπόρα


Στο ταξίδι της ζωής
Μια φορά θα το ζήσεις
Κοντά σου θα 'ρθει για να δει
Αν μπορείς να το κρατήσεις


Στην αγκαλιά σου θα φωλιάσει
Ξύπνησε το μην σε χάσει
Την καρδιά σου θα ζυγώσει
Δεν θέλει να στη ματώσει


Χάρισε του ότι ποθείς
Και πάρε ότι μισήσεις
Μεσ' το χειμώνα θα καείς
Μεσ' τη φωτιά του θα πνιγείς


Στο ταξίδι της ζωής
Μια φορά θα συναντήσεις
Το διαμάντι της ζωής
Φρόντισε να το κρατήσεις


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου